Консалтинг Топ

Реєстрація ФОП в Києві та по Україні під ключ.

Якщо ви маєте намір відкрити власний бізнес, для початку потрібно пройти процедуру реєстрації. Контролюючі органи пильно ставляться до цього. Якщо ви будете займатися своєю справою, не сповістивши про це податкову, ви ризикуєте отримати серйозний штраф.

Для різного бізнесу потрібні різні форми власності. Як правило, для початківця бізнесмена цілком підійде реєстрація ФОП . У цьому вам готова допомогти компанія “Консалтинг Топ”. Наші фахівці допоможуть вам зареєструватися, вибрати потрібний КВЕД (коди видів економічної діяльності) для вашої діяльності, і розкажуть, як подати документи державному реєстратору за місцем прописки. Реєстрація ФОП під ключ від нашої компанії – це економія часу і коштів

Термін і вартість реєстрації ФОП за 1-5 днів

Пакет простий*
500,00
Пакет базовий*
1000,00
Пакет повний*
1500,00
1. Юридична консультація.
2. Підготовка документів.
3. Надання документів в службу і отримання Виписки з ЄДР.
4. Постановка на облік платником єдиного податку 
1. Юридична консультація.
2. Підготовка документів.
3. Надання документів в службу і отримання виписки з ЄДР.
4. Постановка на облік платником єдиного податку.
5. Ключі ЕЦП.
6. Резервування і відкриття рахунку в банку (за потребою).
7. Книга обліку доходів платника податку, зареєстрована в податковій інспекції.
1. Юридична консультація.
2. Підготовка документів.
3. Допомога у виборі видів діяльності згідно з КВЕД.
4. Надання документів в службу і отримання Виписки з ЄДР.
5. Постановка на облік платником єдиного податку.
6. Замовлення та виготовлення печатки.
7. Ключі ЕЦП.
8. Резервування і відкриття рахунку в банку (за потребою).
9. Книга обліку доходів платника податку, зареєстрована в податковій інспекції.

*Послуги нотаріуса оплачуються окремо

Додаткові послуги:
Консультація і підготовка документів Держпродспоживслужбі для реєстрації потужності – 1000,00.
Консультація, підготовка і оформлення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки – 2000,00.

Реєстрація ФОП: документи і процедура.

Реєстрація ФОП: документи і процедура - consulting-top.com.ua

Для початку необхідно визначитися, яким саме видом діяльності ви будете займатися. Як мінімум, це важливо тому, що реєстрація ФОП передбачає необхідність зазначення коду бюджетної класифікації (КБК). Наші фахівці підберуть необхідний КБК для вашої діяльності. Крім того, заздалегідь необхідно вибрати і форму оподаткування. При реєстрації ФОП під ключ від компанії “Консалтинг Топ”, всі ці питання обговорюються на консультаційній зустрічі.

Коли організаційні питання будуть вирішені, можна приступати до процедури. Зверніть увагу, документи необхідно подати в управління Державної Податкової Служби безпосередньо за місцем прописки. Необхідно подати заяву з проханням зареєструвати вас як ФОП. Сюди ж додаються копії паспорта та коду. Протягом 3 робочих днів вам повинні представити виписку з ЄДР про включення вас до реєстру фізосіб-підприємців. Після цього потрібно з’явитися в Податкову і подати такі документи:

  • ксерокопії паспорта та коду;
  • заяву про використання кращою форми оподаткування (найкращим варіантом для ФОП є єдиний податок);
  • виписку з ЄДР;
  • книгу обліку доходів;
  • заяву на ім’я керівника управління ДПС.

Далі в Податковій зареєструють вашу книгу обліку доходів, після чого повернуть вам. Підсумком процедури реєстрації також є відповідне свідоцтво, а також реквізити, за якими ви будете перераховувати обов’язкові платежі. Звертаємо увагу ще на один нюанс. Після реєстрації ФОП , потрібно також відкрити розрахунковий рахунок в банку для перерахування податків.

Оформити ФОП не за місцем прописки.

На сьогоднішній день реєстрація ФОП в Україні не за місцем прописки (реєстрації), неможлива. Звертатися до уповноважених органів необхідно лише на території, де ви прописані. При цьому неважливо, де саме ви проживаєте. Дана норма діє на всій території України. Резонним в такому випадку буде питання: що ж робити?

Звернувшись в компанію “Консалтинг Топ”, ця проблема не буде для вас актуальною. Ми проведемо реєстрацію віддалено. Для цього можна скористатися послугами сайтів Міністерства юстиції або iGov (порталу державних послуг). Однак для цього необхідно володіти електронним цифровим підписом. Наші професіонали зроблять для вас ЕЦП, завдяки чому ви також зможете підписувати через інтернет і інші документи.

Якщо ви маєте намір розпочати власну справу, але не хочете витрачати багато часу на реєстрацію, довірте цю процедуру фахівцям “Консалтинг Топ”. З нашими послугами, ви зможете стати підприємцем в найкоротші терміни. Вам не доведеться стояти в чергах і витрачати час на спілкування з представниками ДПС. Звернувшись до нас, ви отримаєте ідеальний результат за розумні гроші.