Автоматизація бухгалтерського обліку на підприємстві

Автоматизация бухгалтерского учета на предприятии - consulting-top.com.ua

Автоматизація бухгалтерського обліку все частіше зустрічається на середніх і великих підприємствах. Якщо підприємцям, які займаються дрібним бізнесом, простіше вести всю документацію самостійно, то наймати величезний штат бухгалтерів для ведення документів та систематизації інформації по більш-менш великому заводу – це вже накладно. Саме тому власники активно впроваджують автоматизацію системи бухгалтерського обліку на підприємстві. Якщо ви бажаєте запровадити подібну систему в своїй компанії, фахівці “Консалтинг-ТОП” готові допомогти.

Переваги автоматизації

Автоматизація бухгалтерського обліку в організації володіє величезною кількістю переваг. Розглянемо основні з них.

  • можливість ведення облікової документації по всьому підприємству в цілому, в тому числі і по філіях;
  • відсутність необхідності дублювання даних;
  • повний контроль над коректністю обчислення і сплати ПДВ;
  • можливість налаштування графіків і отримання максимально зручних і практичних звітів про роботу;
  • можливість швидко і просто провести процедуру закриття місяця, що в оффлайн режимі вимагає величезної кількості часу і зусиль з боку працівників бухгалтерії;
  • вся звітність розраховується автоматично, а також можна провести швидку розшифровку будь-яких даних.

Переваги від роботи з програмою отримує не тільки бухгалтерія. Зокрема, менеджери і інвестори організації, завдяки автоматизації бухгалтерського обліку, отримують можливість відстежувати динаміку продажів і собівартості товарів і послуг. Це шанс контролювати розрахунки між компанією, постачальниками і контрагентами. Що стосується IT-відділу, то його фахівці отримують можливість проводити найскладніші операції безпосередньо на серверах, які не задіюють ресурси штатного ПК.

Як проводиться автоматизація

Автоматизація бухгалтерського обліку в компанії – це процес, який повинен виконуватися вдумливо і покроково. На першому етапі необхідно підготувати відомості, які будуть внесені в нову базу. Йдеться як про корпоративні документах, так і про папери, пов’язаних з діяльністю самої організації на ринках. Також потрібно внести в базу графіки документообігу, обов’язки різних осіб і т.д.

Після підготовки потрібно скласти техзавдання. В даному випадку слід затвердити структуру самої бухгалтерії, особливості різних видів документації, регістрів, масштаби автоматизації та інше. Далі підбирається програмне забезпечення. Переважна більшість організацій вибирають для цих цілей 1C. Тільки після цих кроків починається безпосередньо автоматизація: введення плану рахунків, облікової політики, настройка особливостей первинної документації, створення довідкової бази, впровадження шляхів передачі інформації і багато іншого.

Якщо ви бажаєте автоматизувати бух облік, обов’язково довірте цю роботу професіоналам. Фахівці “Консалтинг-ТОП” готові виконати всі поставлені завдання.

Автоматизація бухгалтерського обліку на підприємстві
Оцените эту страницу